Zde možno vkládat vaše dotazy

(zobrazí se zde na stránce)

Přidat komentář

Přehled komentářů

  • Dotaz k nové registraci

    29. 11. 2024 10:55:35 | Kateřina Nováková

    Dobrý den, manžel by potřeboval akutně registrovat u praktického lékaře, čeká ho na začátku ledna operace a je třeba provést předoperační vyšetření. Jeho původní lékařka ho vyprovodila s tvrzením, že jí lže a že žádné dokumenty a žádanky k předoper.vyš. od něj nedostala - není to pravda. Ptám se tedy, zda berete nové pacienty prosím? Předem děkuji za odpověď, Nováková Katka.

    Odpovědět

  • test

    30. 10. 2024 9:29:04 | test

    test

    Odpovědět

  • Registracia novych pacientov

    6. 8. 2024 7:15:16 | Miriama Macho

    Dobry den pan doktor, chcela by som sa opytat ci prijmate novych pacientov , kontretne sa jedna o mna a mojho manzela. Dakujem velmi pekne Miriama Macho

    Odpovědět

  • Prevence

    1. 7. 2024 20:44:19 | Pavla Laurynová

    Dobry den pane Durdisi,v dubnu 2024 jsem se u vas registrovala.
    S tim,ze az probehne prevod dokumentu,budu pozvana na preventivni prohlidku.
    Prosim proto o informaci, zda jiz jste si kartu od puvodni lekařky prevedl
    A kdy priblizne mohu prijit na prevenci,zda pripadne staci na podzim?
    Dekuji pavla laurynova,26.1.1971

    Odpovědět

  • povinnost hlásit PN v jiném lékařském zařízení?

    10. 5. 2024 22:25:27 | david

    Dobrý den,

    měl bych dotaz. Od ledna jsem se léčil s bolestmi zad a měl vedenou neschopenku. Asi měsíc poté mi byla naplánována operace píštěle. V nemocnici se mě jen zeptali, zda chci vystavit neschopenku a já řekl, že ne...je mou povinností podle zákona hlásit jim v nemocnici, že mám neschopenku na bolesti zad, když zákrok byl jen na tři dny v nemocnici a pak jsem byl propuštěn?
    předem moc děkuji za odpověď...

    Odpovědět

  • Dotaz na kapacity - příjem pacientů

    7. 5. 2024 20:37:20 | Michaela Beránková

    Vážený pane doktore,

    byla jsem Vaše pacientka na Poliklinice I.P.Pavlova. V případě, že přijímáte nové pacientky, ráda bych se k Vám opět přihlásila.

    S pozdravem

    M. Beránková

    Odpovědět

  • Dotaz

    23. 4. 2024 14:06:52 | Marta Kopecká

    Dobrý den pane doktore. Moc děkuji za zprávu, kterou jsem před chvílí obdržela, ale nejde mi bohužel otevřít. Vložila jsem požadované číslo pojištěnce ale nic. Nevím si rady. Děkuji Vám za odpověď.

    M.Kopecká

    Odpovědět

  • registrace

    25. 6. 2023 8:50:34 | Jiřina Mikulášková

    Dobrý den, pane doktore,
    registrujete nové pacienty?

    Děkuji .
    S pozdravem Mikulášková

    Odpovědět

  • Polemika s Vaším názorem.

    24. 5. 2023 8:36:11 | Kováč Juraj

    Dobrý den!
    Pane doktore vážím si Vaší profese i Vašeho příkladného přístupu k pacientům. Ale nesouhlasím s Vaším vysvětlením výše poplatku za vyšetření seniorů na řidičský průkaz. Z mého hlediska se v tomto případě nemůže jednat o stejné platby jako všude jinde. Myslím si, že prohlídka pro získání řidičského průkazu(nového) bude asi jiného rozsahu než následná prohlídka periodická. A kouzlo je i v tom, že senior určitě nebude žádat o nový řidičský průkaz, zatímco ostatní lidé budou žádat jen o nový průkaz, protože nemají periodické prohlídky nařízeny.
    Totéž si myslím, že by platilo i pro prohlídky na zbrojní průkaz. Nový versus prodloužení platnosti.

    Děkuji, pokud se nad tím zamyslíte.
    S pozdravem Kováč Juraj

    Odpovědět | Zobrazit odpovědi

    • Re: Polemika s Vaším názorem.

      17. 9. 2023 1:33:00 | MUDr. Roman Durdis

      Dobrý den, je to úplně opačně, než si myslíte - vyšetření seniora (a prozkoumání všeho možného ohledně jeho zdravotního stavu fyzického i psychického) je náročnější a delší, než vyšetření mladého zdravého žadatele. Přesto je za to u mě stejný poplatek pro všechny, i když senior zabere běžně třeba 4x tolik času. Mnoho seniorů již neprojde, odesíláme je k dovyšetřením dalším a nebo již bohužel vůbec nejsou způsobilí. Těm poplatky vůbec neúčtuji (správně se má platit za jakýkoliv posudek, ne jen za ten, se kterým je žadatel spokojený). Nemluvě o tom, že moje ceny nejsou nijak vysoké, nastavil jsem je nízko, v porovnání s okolními ordinacemi. V porovnání se vším ostatním, co k autu a provozu auta potřebujete, platíte u lékaře úplně nejméně - lékař by tedy, dle mého názoru, měl být ten poslední, kde se budete handrkovat o stokoruny.

      Odpovědět

  • Nový pacient

    3. 11. 2022 15:13:10 | Barbora Staroňová

    Dobrý deň,

    chcela by som sa informovať, či momentálne prijímate nových pacientov. Ďakujem.

    Prajem príjemný deň.
    Staroňová

    Odpovědět | Zobrazit odpovědi

    • Re: Nový pacient

      24. 3. 2024 18:37:10 | Věra Truhlářová

      Dobrý den, pane doktore,
      ráda bych se stala vaším novým pacientem. Bylo by to možné?
      Děkuji za odpověď

      Odpovědět

  • nový pacient

    2. 9. 2022 9:50:31 | Ivana Šímová

    Dobrý den, ráda bych se stala vaším novým pacientem.
    Bylo by to možné?
    Děkuji

    Odpovědět | Zobrazit odpovědi

    • Re: nový pacient

      23. 9. 2022 18:49:02 | MUDr. Roman Durdis

      Dobrý den, ordinaci jsem převzal s plnou kartotékou. Takže úplně nové pacienty zatím nepřibírám. (Noví jsou teď pro mě všichni...). Nějaký rezervní prostor si chci nechat pro moje bývalé pacienty. Potom uvidím, jak to půjde.

      Odpovědět